Stel je vraag

Verzenden

Bekijk vraag en antwoord

Veelgestelde Vragen

  • kan ik dropshipper worden via jullie bedrijf?

    Goedendag,

    Als je over een KvK nummer of BTW nummer beschikt dan is dat mogelijk. Je kunt je dan linksbovenaan de pagina registeren. In het pdf document onderaan de pagina kun je alles vinden over onze werkwijze.

    Met vriendelijke groeten,

    Cisca de Vries

    Ingifts

  • Beste, Ik heb zonet een login aangevraagd. Graag had ik cadeaus en gadgets kunnen bestellen. Ik start mijn fysieke winkel eerste week van oktober en vraag me ook af of ik bestelde artikelen dan normaal gezien tegen die tijd zal kunnen ontvangen. Vriendelijke groeten Isabelle Colpaert Btw 0700277444

    Goedemorgen,

    De artikelen zijn op voorraad. Als een specifieke leverdatum gewenst is omdat er eerder geen ruimte beschikbaar is, dan kunt u dit op de bestelling vermelden. Zodra de goederen betaald zijn worden ze voor u gereserveerd.

    Eventueel kunt u voor afstemmen telefonisch contact opnemen via +31 592375125.

    Indien u meer voorraad nodig heeft dan in de webshop staat, dan kunnen we controleren of de fabrikant nog voorraad heeft.

    Met vriendelijke groeten,

    Cisca de Vries

    Ingifts.nl

  • de pdf - document heb ik gelezen daarom mij vraag hiervoor. Dus wat ik als reseller aan ingifts moet betalen om bestelling door te laten gaan is: inkoopprijs + verzendkosten. Of adviesprijs van jullie + verzendkosten??? Weet wel dat ik eventueel adviseprijs van jullie kan aanpassen. Vriendelijke Groeten

    Denk je dat je wat je aan Ingifts moet betalen mag aanpassen? Sorry, maar als je het verschil tussen inkoopprijzen en verkoopprijzen niet weet en niet kunt zien, dan raad ik je toch echt af om een webwinkel te starten.

    Met vriendelijke groeten,

    Cisca

  • Goede avond; Heb gelezen over dropshipment en heb een vraag over de prijs. Er is een prijs verschil tussen inkoop en verkoop/adviesprijs maar wat is de prijs die ik als reseller aan jullie/ingifts moet over maken om een bestelling door te laten gaan en natuurlijk plus verzendkosten. Vriendelijke groeten

    Goedenavond,

    Indien je geregistreerd hebt kun je in je account de prijzen zien. Dat zijn uiteraard je inkoopprijzen exclusief BTW. De verkoopadviesprijs is een richtlijn, maar je bent vrij om je eigen prijs te rekenen.

    In het pdf-document onderaan de webpagina vind je alles over onze werkwijze, de kosten, enz.

    Met vriendelijke groeten,

    Cisca de Vries

    Ingifts

  • Is het volgende artikel met ean: 4029811248827 nog voorradig? MVG Daniël Oosting

    Er staat een voorraad van iets van 25 stuks in de webwinkel. Ik begrijp de vraag niet goed.

    Met vriendelijke groeten,

    Cisca de Vries

  • Goede middag ik heb een vraagje. hebben jullie een feed wat ik kan gebruiken voor in mijn webshop / kassa systeem? ik hoor graag van jullie met vriendelijke goet Enrico

    In het pdf document onderaan de website vind je informatie over onze werkwijze. In dit document staat een link naar de realtime feed.

    Met vriendelijke groeten,

    Cisca

  • Kan ik al winkelier ook bij u inkopen? Ik heb een cadeauwinkeltje ik heb al een registratie formulier met mijn gegevens ingevuld maar moest kiezen tussen dropschipping of groothandel

    Goedendag,

    Ja, het is mogelijk om bij ons in te kopen. De keuze groothandel is voor bedrijven die wat voorraad willen inkopen. Bij dropshipping wordt er geen voorraad gehouden, maar laat de verkoper de artikelen rechtstreeks naar zijn/haar klant sturen. Dropshipping wordt meestal door webwinkels aangeboden. 

    In de handout (pdf document onderaan de pagina) kun je lezen wat de werkwijze hierin is.

    Met vriendelijke groeten,

    Cisca de Vries

  • ik zie bij dropshipspecialist 876 artikelen hier 126... Houd dat in dat er een heleboel verdwijnen?

    we hadden ca. 300 artikelen dit zullen er nu ca. 200 worden omdat we gaan stoppen met de merk artikelen.

  • Hoe vaak word de feed bijgewerkt op voorraad. Heb vandaag de nieuwe feed gebruikt en is de voorraad van 13 naar 15 gegaan model 71/3017. Maar op jullie site staat hij op uitverkocht.

    Iedere keer als de feed wordt aangeroepen haalt deze de actuele data uit de database. Zoals ik kan zien klopt de data van de feed met de nieuwe webite. Waarschijnlijk kijk je op de oude website, hier is de voorraad inderdaad 0.

  • kan er een kaartje meegestuurd worden waarop een tekst komt voor de ontvanger als het als kado bedoeld is? Zo weet de ontvanger ook van wie het afkomt.

    een kaartje meesturen kan helaas niet, wel kun je tijdens het checkout proces een tekst invullen in het opmerkingen veld. Dit veld wordt namelijk op de pakbon afgedrukt die bij de bestelling komt naar de klant.